close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
想認識可以幫我拍照的朋友 :)
Nov 3rd 2013, 07:02

二度創作一下 :

嗨~~我只是一個很喜歡拍照的宅男,單純希望有一個能夠固定幫我拍照的男/女朋友,我是農耕老師所以真的可以用一對一的鋤地課作為交換 ^_^

如果有人好奇的話,我是屬於像八兩金一樣屬天然帥男生,長了眼睛,皮膚有手感,娃娃臉。

因為希望能夠當朋友,所以只想找背景跟動機一樣歪歪的人...,然後年齡介於25~40之間(會比較好溝通),技術中上就可以了 ^^

玩笑一下勿介意:)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kukso 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()