close
Blogtrottr
麵麵's blog :: 痞客邦 PIXNET ::
Lively, Optimistic, Vital, Energetic. 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[麵多燕日記本]8月17+8月18日(運動完腿部按摩影片分享)
Oct 28th 2013, 08:27

b968a70

麵媽一直嫌棄我的麵多燕這幾天有點無聊 我想她是看膩了我每天這樣大吃大喝=..=

連老媽都在怒吼妳到底是在減肥還是在搞笑啊!我想各位小村民應該也感到相當困惑

就由我再度為大家說明一下好了~~~其實我是在搞笑!喂!XDD不是啦 哈哈

其實我是在走一種不知不覺的神祕減肥路線 今天跟高中麻吉出去吃飯的時候

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kukso 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()