close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
[心得] 用飛利浦HP8233吹風機在家也能做頭皮SPA~
Oct 28th 2013, 17:05, by christina032

作者christina032 (christina0327)

看板hairdo

標題[心得] 用飛利浦HP8233吹風機在家也能做頭皮SPA~

時間Mon Oct 28 17:05:13 2013

最近家裡吹風機怪怪的...我媽也受不了我常嚷嚷著想買負離子吹風機 就叫我去買一支喜歡的來用XD 想說是全家人要用的 所以我就特地挑選了一下 最後買飛利浦HP8233那支 當初想說我爸吹頭不喜歡花太多時間 我就特地選1500W風力比較大的 再來這支最吸引我的 就是它附的按摩烘罩了 它跟一般的烘罩很不一樣 上面有QQ的軟墊 聽櫃姊說這支除了可以吹頭髮的捲度 加上紅外線的功能 搭配烘罩一起按摩頭皮的話 可以促進血液循環 每天自己在家按摩幫助放鬆 也會有改善掉髮的效果~ 然後我跟我媽都很喜歡去外面給人家按摩 有這個烘罩自己DIY也還不賴 我覺得這支挺厲害的 因為我髮質比較細軟 雖然有燙捲 但沒吹好的話就會變得又扁又塌 看起來頭髮很少那樣 不過這幾天我吹頭的時候 都會再用烘罩按摩一下頭皮跟髮根 這樣頭頂就會有蓬鬆感 加上它有負離子 烘完也不會讓髮尾變得毛毛的 反而很有光澤 雖然目前還沒看出來我爸媽頭髮有沒有變多啦XD 不過他們也對這支吹風機蠻滿意的 只能說選飛利浦真的是買對了^^ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.45.211.150

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kukso 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()